maanantai 9. kesäkuuta 2014

PUUTARHAPÄIVÄKIRJAN PITOA...



Heippa!



Tässä joitain mun "salaisia" puutarhapäiväkirjoja...



Vaikka tämä puutarhablogi on nykyään eräänlainen puutarhapäiväkirjani,
niin,olen kirjannut (harakan varpain) monia asioita myös vihkoihin,
kuten, mitä ja mihin olen istuttanut,
mistä taimet on lähtöisin..
ja erillaisia suunnitelmia seuraavalle puutarhakaudelle...
kokeiluja, onnistumisia
ja tietty, erityisesti niitä, mitkä meni pieleen.


       


Olen istuttanut puutarhaan kauppapuutarhataimia,
kirppistaimia, ystäviltä ja tuttavilta saatuja taimia...
sekä luonnosta otettuja "rikkaruohoja"...
jotkut menestyy, ja jotkut ei täällä viihdy...
myös talvet tekevät tepposiansa...

Yritän pistää jutut ylös, ennen kuin unohtuvat...

On tosi hauskaa lueskella kirjasia,
vaikka usein huomaan tehneenikin toistamiseen saman virheen...
vaan, puutarhan hoitoa ei pidä ottaa liian vakavasti,
erehdyksiä sattuu..niin kuin muutenkin elämässä....
ainakin mulla




Mukavaa päivää!

 toivottelee Riitta Sinikka


5 kommenttia:

Jaana Kristiina kirjoitti...

Heleä helluntai hattu sulla=)
Mulla on kanssa kirjasessa ylhäällä kasvien nimet ja istutus ajankohta.Muuten ei kyllä millään pysyis muistissa=)Kirjasen avulla onkin harrastus kokonaisvaltaisempi.
Kesä viikon jatkoa=)

Marru kirjoitti...

Oikein ihania puutarhapäiviä ♡

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Puutarhapäiväkirjaa en olekkaan kirjoittanut, tavallista vaan...pitääkin aloittaa..:)

sky-blu-pink kirjoitti...

Thankyou for sharing your diaries with us!

Riitta Sinikka kirjoitti...